torsdag 28. juli 2011

neglelakkoppgjør

Tjoho! Det er ferie for små superheltinner og Handymenn og tjukke katter! Handyman og pusen kjørte oppover for ei uke sia, og nå har også jeg kommet meg nordover.
Første natta sov jeg hos Line og LottoGeir og det var så godt! Hadde ikke engang mareritt om terroren i Oslo og på Utøya! Dagen etter kjørte jeg hjem til Oppdal.

Mamma har nok savnet meg, for da jeg kom hjem fikk jeg gave, selv om det ikke var verken jul eller bursdag!






Nå blir det mye muffings framover! Sah-weet!









Begynte like greit med en gang.


SE! Min første ordentlig pynta muffings!

Pynt er viktig.


Lillebror har bursdag denne uka, så vi feira det med fotballmuffins som var nesten like fine som de i boka.








Dette er en hund. Frøya har blitt gammel og grå, og synes det er tungt å gå i nedoverbakker.




Deretter dro Handyman og jeg nedover til Tingeling og Dyrevernsnemnda, hvor flaggermus og kattedyret kjemper om å være husets herre. I skrivende stund sitter vi med håndklær og oppslått paraply, i tilfelle flaggermusa som har flytta inn på stua bestemmer seg for å våkne.
Her lever vi livets glade dager med grilling, jordbærrensing og -spising og undertegnede og Tingeling har hatt et ordentlig oppgjør.


Dette er bestemor og bestefar Handyman.

 
Et ordentlig neglelakkoppgjør!





 Med et strålende resultat, om jeg må si det selv.

3 kommentarer:

  1. Nå håper jeg det kommer en massiv feriepost her snart, altfor lenge siden siste innlegg :)

    SvarSlett
  2. ENIG. Nå må vi bli oppdatert.
    Hilsen Neglelakkgrossisten

    SvarSlett
  3. Vi venter fortsatt..
    Neglelakkgrossisten igjen

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...