tirsdag 1. september 2009

Rot!

Jeg er lei av å bo i en koffert. Jeg går med de samme klærne hele tiden, rett og slett fordi jeg ikke finner igjen klærne mine! Nå har vi endelig flytta ordentlig inn i leiligheta, men det er jo ikke hyller i klesskapet, så klærne ligger i flere forskjellige colli rundt om i leiligheta.


Alle klærne er skrukkete og føles derfor småskitne ut. Det er motbydelig!


Det er slett ikke bra. Nå må Handyman snart lage hyller i klesskapet, så jeg får komme i orden og finner igjen sommerklærne mine. Problemet blir da etterhvert..

..hvor skal jeg da sette brennevinet? Det står jo så fint inni skapet nå, sammen med flere andre pappesker. Jeg forstår ikke hvordan vi greide det. Vi flytta inn i en større hybel, men har ikke plass til halvparten av tingene våre engang. Jeg undres på om de høyere makter synes det er gøy å se meg springe frem og tilbake med ei eske jeg ikke vet hvor jeg skal plassere i hendene.



En annen ting, når jeg først sitter her og blogger.. vi var på butikken igår, og fant verdens absolutt mest niffy brusflaske! Ja, jeg vet det blir mye bilder her nå, men altså denne må dere se..

Ser dere forskjellen? Ikke nok med at etiketten er dårlig påsatt, men..

..du milde majones, det er jo ei COLA-FLASKE! Ser du det? Prøv å forstørr bildet, så ser du det ordentlig. Solo tappes da ikke ilag med CocaCola? Nei, noe så utrolig mystisk! Jeg hadde nok ikke kommet til å drikke fra den flaska der om jeg hadde fått penger for det. Tenk om den var full av ekle ting, da! Som nark eller bensinrester eller noe! Æsj.. Vi kjøpte forøvrig den soloflaska til venstre, så vet du det og. Det er nemlig veldig viktig at flaska er så blank og fin som mulig! Vi kjøper av prinsipp ikke brus fra flasker med matt plast og store, synlige riper. Vi betaler jo ikke fullpris for skadet vare, må vite!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...