onsdag 23. september 2009

Come on over to the dark side, we serve CAKE!

Det er rart hvordan jeg som folkehater og bakteriofob kan synes det er morsomt å være sykepleier, men jeg trives utrolig nok kjempegodt! Var på nattevakt i natt, og som en følge er jeg nå helt totalt døgnvill. Jeg skal på jobb igjen i morgen tidlig, men får meg ikke til å legge meg. Dessuten så går Mamma Mia på tv, og engelsktalende mennesker som danser og synger ABBA er litt for underholdende til å slå av.. så da må jeg se.. Dessuten er Handyman fremdeles ute på jobb, så da må jeg blogge litt. Har egentlig ikke noe å si, men fingrene løper likevel over tastaturet. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver, for jeg tror ikke det er noen som leser det jeg skriver, bortsett fra kanskje to.. og de prater jeg jo med rett som det er uansett.. Han ene danser/statist-fyren i Mamma Mia er forresten litt pen. Og Pierce Brosnan høres rimelig anstrengt ut når han synger. Men gøy er det.

Jeg lagde kake i går da. Nå blir det bakeblogg, dere! Lagde sjokoladekake med MARSMALLOWS-glasur. Oh my GOD! Det var godt. Den ene stakkaren som regelmessig blir påmint at jeg har blogg kom og prøvesmakte. Jeg tror den gikk gjennom nåløyet. Jeg likte den iallfall veldig godt, og tok med resten av kaka på jobb i natt. Sukkerkick!
Jeg lagde en kake igjen i dag, men den var ikke til meg. Svigers la inn bestilling. Jeg er syndig flink til å lage kake. Det er ikke tull engang! Jeg skulle ikke vært sykepleier jeg, vettu. Jeg skulle vært kokk! Eller konditor! Hadde det ikke vært for at jeg må smake på alt jeg lager, så.

Og siden jeg da ikke har noe å skrive, så må jeg legge inn et bilde av meg selv. Kanskje det er morsommere å lese bloggen min hvis jeg legger inn uflatterende bilder av meg selv?
Så der er jeg. Blond og blid.

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...