torsdag 5. november 2009

Blodpuddinghevn

Haha! Jeg fikk jo verdens største blåveis da, etter helgens eskapader! Og kan TRO jeg fikk mange spørsmål på jobb! Tror ikke det er helt allmennt akseptert at sykepleiere går rundt og gir seg selv blåveiser.
Se så fin! Gul og blå og sexig! Ikke gikk det an å sminke den bort heller. Også har jeg jo foundation fra maybelline da, så i tillegg til et lekkert merke midt i fjeset, fikk jeg også skjolder og tørr hud overalt. Oh yes, jeg imponerer! Det er jammen bra jeg synes det er så gøy å lyve, for ellers hadde det nok vært enda flauere å komme på jobb.

Ellers da, har jeg lagd meg besøksteller. Hadde vært gøy og sett hvor mange som gløtter innom bloggen, men så ser jeg at tallet er så lavt, så da har jeg egentlig bare lyst til å skyte meg. Stakkars Malin. Ingen som leser bloggen min. Staaakkar.

Ja, også har jeg vært hos frisøren.
Har jo fått slik en vanvittig ettervekst, vettu. Så jeg og alles kjære Finntøs fikk time hos frisøren, også måtte etterveksten til pers. Vetduhva? Jeg brukte over 1000 kroner hos frisøren jeg. Og Handyman SÅ det ikke engang! Plutselig fikk jeg ikke så dårlig samvittighet for at han måtte spise blodpudding til middag likevel. Moahaha! Se så fine vi ble på håret. Det skal sies at vi ser rimelig identiske ut i hårfarge og slikt her, men det er slett ikke tilfellet. Jeg skylder på det faabulous'e kameraet jeg har på telefonen.

Ja, også har det snødd! Jeg var på nattevakt i natt og kjørte hjem i dag på glatta. Og det må jeg si, jeg har ALDRI fått sleng på stasjonsvogn før! Et ord kan beskrive det: GØØY!
Det er morsomt å låne bilen til Handyman. Så lenge jeg greier å rette opp igjen, så er det morsomt å kjøre kjæresten sin øyensten. Og da jeg kom hjem idag var jeg så oppglødd, så jeg fikk ikke sove. Så da lagde jeg like greit en snømann.
Pluss at jeg skremte en liten gutt som var på tur på skolen. Bonus! Det er nok ikke ofte han ser en voksen dame kravle rundt i ti cm med snø for å pakke sammen snø -som forresten ikke var så kram at det gjorde noe- til en snømann.

Nå skal jeg snart på nattevakt igjen. Så jeg har lagd brownies. Jeg tror ikke det er NOEN som er så flott å jobbe med som meg på natta. Jeg har jo alltid et eller anna godt med meg!

5 kommentarer:

  1. hahaha det var dagens :D Du ble fin på håret:)

    SvarSlett
  2. Finntøs:

    Nyydelige deg. Har ikke vi forresten diskutert dette med at du er ute uten tilsyn? Hører at du skremmer damer på butikken, og nå små barn?

    SvarSlett
  3. Du kan ikke klage på at du ikke får besøk på bloggen når du bare er å sniker inne på andre sine blogger uten å legge igjen kommentar vettu ;-) Fin du ble på håret! Ikke fullt så lekker blåveis.. :-)

    SvarSlett
  4. Håå ! Du har jo fått over hundre jo! Ikke noe er som blodpuddinghevn....
    Håret er som alltid fint,sikkert derfor han ikke ser det..

    SvarSlett
  5. Morsomt å lese det du skriver :D hahaxD

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...