tirsdag 24. november 2009

overtrøtt?

Ja nå skulle jeg egentlig ha lagt meg, for jeg er så trøtt at jeg egentlig er litt kvalm. Men etter å ha bodd 18 år sammen med et smånevrotisk A-menneske (mamman min), har jeg vondt for å legge meg når morgenen kommer. Når jeg først har lagt meg, er det greit, da kan jeg sove leenge.. rekorden er 16 timer. Jeg liker å sove. Sove er godt. Og nå har jeg faktisk vært på jobb i..uhm..16,5 timer, og da er det lov å sove litt lenge også. Hadde senvakt i går, og så hadde de behov for en ekstra i natt. Sånt blir det mønni av! Jeg har jo ikke noe liv, så jeg kan jo like gjerne arbeide.
Sånn ser jeg ut etter å ha vært på jobb i nesten et døgn. Ikke rart gamle tannlause gubber synes synd i meg!Har jeg ikke fint sykepleierskilt, forresten? Rosa skilt får meg til å virke useriøs og ingen tror jeg er sykepleier. Er ikke det herlig? Ansvarsfraskrivelse ftw! Det er forresten ikke hendene mine som er med i bildet, de hører til en 40 år gammel tømmerhugger som aldri har vært borti håndkrem. Eller noe sånt.

Men nå må jeg sove. Man blir jo så sulten av å være oppe hele natta, jeg har jo snart spist ei halv pakke riskaker allerede! Og jeg KJENNER det ikke!

Også har jeg tenkt veldig mye på hva jeg ønsker meg til jul i år, og siden jeg lever for oppmerksomhet, spør jeg deg;
Hva ønsker du deg til jul?

3 kommentarer:

  1. Oåååå e glede me sååå te jul. Da ska oss pynt oss å itj sjå trøtt ut i d hele tatt.
    Du æ forresten fin uansett om du æ supertrøtt!:)

    SvarSlett
  2. Artig blogg du Malin...

    SvarSlett
  3. jeg ønsker meg nattbord... Eller fred på jord, har alltid hatt lyst på å sote rutene på bilen også. Kanskje nye felger? Hmm... Undrer hva jeg ønsker meg mest, men det har jeg sikkert. Og det er deg som venn, min superheltinne:D

    FT

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...