tirsdag 10. november 2009

Dumme nettbanken virker ikke! Jeg MÅ overføre penger så jeg får betalt bilmannen i morgen. Uff, så flaut. Skulle hente bilnøklene i dag, og betale, siden de var så snille å bytta frontruta på Vidkun. Meen.. sånn gikk det ikke.. Jeg fikk nøklene da, men fikk ikke betalt. Egentlig en bonus, men så har det seg slik at Handyman (teiten) kjenner verkstedmannen på Bilia. Så da må jeg nok betale og smile pent, da.. Off!

Ja, og så har vi omsider fått opp gardiner, da. Handyman innså hvor veldig lett det var å se inn her. Så da fikk jeg gardinstenger, og frøkna som til nå er blitt kjent som finntøs hjalp meg med å legge opp gardiner.
Hun må nok i fremtiden få et nytt kallenavn. Legger opp gardiner, lager kaker og jeg har det fra sikre kilder at hun polerer bil og skifter sikringer helt selv. Det er magisk. Kanskje hun skulle blitt kalt Handywoman? Eller? Det blir nok litt sært. Vi fortsetter med finntøs. Uansett, denne gangen ble alle gardinene like lange, det ble det nemlig ikke sist.

Også har jeg begynt på en liste over folk som skal henges og skytes når jeg blir statsminister:
-folk som ikke bruker blinklys
-folk som ustanselig sier HVEM istedet for "hvilken"
-folk som synes det er søtt med snørrunger med talefeil
..to be continued..

Men ellers er alt bra.

1 kommentar:

  1. Ser bra ut!! Passa jo også! Nå må vel neste trinn bli å få plass til den oppvaskmaskina?? Bra du fikk ny frontrute, ikke like lurt med sort teip heller....
    (http://www.aftenbladet.no/lokalt/jaeren/1109163/Politiet_advarer_mot_livsfarlig_raanelek.html
    )
    Ha en fin tirsdagskveld!

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...