tirsdag 15. desember 2009

Brent barn lukter svidd

Ja, i dag skulle jeg lage fint pepperkakehus, vettu. Så derfor tømte jeg smelta sukker over peke- og langfinger. Ikke ble pepperkakehuset så fint som jeg håpa heller. Men til mitt forsvar så var det et sånt ferdighus der man bare limer sammen veggene da, ikke et sånt ordentlig som man lager selv. Jeg er desverre ikke i besittelse av så mye fantasi. Men min fantastiske Handyman er det. I fjor skulle vi lage pepperkakebåt, fordi det hadde super-Ida lagd, men Handyman fant ut at han heller ville lage pepperkakebil. Så da gjorde han det. Så fant han ut at han ville ha radiostyrt pepperkakebil. Så da lagde han det og.

Noen er rett og slett bare helt vanvittig gode til å finne på ting. Jeg, derimot, brenner meg bare. pekefingeren min er rød med en hvit flekk på. Auau.

Ellers da, er det snart jul, og jeg har fått klar beskjed fra min mor at jeg verken får Onepiece eller Canada Goose-jakke til jul. Så da ønsker jeg meg ulvangsokker og ullsokker. Og husnisse. Og evnen til å kunne stoppe meg selv før jeg gjør dumme ting. For dumme ting gjør jeg ganske ofte. Uff og uff.

Ja, også var jeg og Handyman på julebord i helga! Med jobben min. Det er nesten så jeg må reklamere for sykdommer, for OH MY GOD, så mange pene sykepleiere som jobber hos oss! Følte meg rimelig flott da jeg dro herfra jeg og, men da jeg kom dit ble jeg ei grå mus igjen. Nei, det er forresten ikke riktig. For jeg var så fin med mitt bustete, krøllete hår og rosa kjole, og med ølbriller blir alt bra.

2 kommentarer:

  1. Oi oi oi oppdatering! Jippi:D

    SvarSlett
  2. dakar lille majiiin.

    Slik blir det, når du dropper mitt juleverksted og prøver å gjøre det sjøl

    -finntøs-

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...