mandag 7. desember 2009

Nur für Frauen!

Åfaen, jeg har så mye jeg skulle gjort! Jeg skulle ha rydda og vaska og ordna og styra, og mest av alt skulle jeg ha vært på butikken og kjøpt meg sjampo, for jeg la igjen sjampoen min på hotellet i Tyskland.
MEN! Hva gjør jeg? Jo, jeg ser på at dumme norske fe driter seg ut på den O'store glaneboksen. Uff. Jakten på kjærligheten; serien jeg hater å elske. Ja und ja.

Ja, hurra hei og hopp, for vi har vært i Tyskland! DET var gøy, det. Vært på en fantastisk stor bilmesse, leid en vanvittig stor bil, og i det hele tatt hatt det herlig. Hadde det ikke vært for at jeg tror svært få bilinteresserte mennesker leser bloggen min, skal jeg ikke ta av med bilbilder innpå her. Så defor kan dere få se hva jeg likte best i den første hallen vi var inne i.
Se så fine lysekroner. Sånne vil jeg ha. Dette står også høyt på ønskelista mi. Er det for dyrt som julegave, så har jeg bursdag i januar. Salgets måned. Hurra!
Men denne må få bli med. Just cuz it sparkles!Og dette, fordi ikke ALT som glitrer er pent. Ved nærmere ettertanke; hvis du sitter på i en bil som har slike gulvmatter, slå eieren av bilen over øret og brenn bilen.
Ja. Det er faktisk gulvmatter til bil. Jeg får gåsehud.
Og denne må jeg vise frem, mest fordi jeg elsker blå biler.
Og i Tyskland ber barna Paven om julegaver. Det er jo litt sært, er det ikke? Tiltross for at han ser snill ut og er tysk og alt sånt. Se, jeg fikk bilde av Sjæfen sjøl på et kjøpesenter utafor Bonn eller Köln eller noe sånt.
Og bare så dere vet det, når jeg blir statsminister, da skal vi få sånne skilt i parkeringshus i Norge også! Ekstra brede parkeringsplasser i første etasje eller nærmest inngangen, BARE FOR OSS! Løvs it!
Og dette måtte bli med bare fordi jeg synes jeg ser så bra ut her. Yess. Glitter suits me!Jeg synes forresten at resten av Skandinavia skal begynne på igjen med at blek hud er det samme som velstand og fantastiskness. I tilfelle hadde jeg vunnet.

1 kommentar:

  1. Jeg har også altfor mye jeg skulle gjort, i stedet ligger jeg her og sjekker ut blogger. Jaja.

    Tyskland virket kult :)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...