lørdag 26. desember 2009

Feliz Navidad

Oh snap! Pedro har begynt å svikte! For nye interesserte er Pedro da min 5 år gamle data som til tross for to konfliktskapende virusprogrammer har fungert noenlunde i like mange år. Men nå har det altså begynt å gå skeis. Litt rusk i maskineriet har det jo sikkert vært i minst fire og et halvt år, men i dag har 'page up'-tasten slutta (SLUTTA!) å virke. Jeg får ikke til å trykke den ned, engang!
Og hvordan skal jeg da komme meg fort opp på toppen av en side når den tasten ikke lenger vil være med å leke? Verden faller virkelig ifra hverandre. Og jeg som hadde planer om å bruke noen av pengene jeg fikk i julegave til å kjøpe en ekstern harddisk til Pedro når O'store Nyttårssalg begynner. Spørs om han holder ut så lenge.

Men oioioi, fikk jo så mye penger til jul, vettu. Det er helt utrolig. Jeg må være vanvittig vanskelig å kjøpe gaver til, siden folk heller vil gi meg penger. Men da får jeg kjøpe meg sparkebukse og dunjakke for pengene da. Heldig! Men fikk også utrolig mye fint til jul! Jeg og Handyman fikk blant annet to store puslespill, hvor det ene hadde hele 6000 brikker! Og som Handyman sa da jeg sendte melding og meddelte dette (for selvfølgelig feirer vi ikke jul sammen, vi er jo ikke voksne, heller!) "å fan. Og kor lang tid brukt vi på å ikke klar det med 500? Hehe." Vi brukte vel en tre-fire måneder, tenker jeg. Det var et puslespill av Monolitten og statuene rundt, og var vel fra 70-tallet eller noe sånt. Vi avslutta da vi hadde igjen en femtedel, eller noe sånt, for da var vi lei av alt rotet. 7500 puslespillbiter blir nok flettet inn i en femårsplan eller noe sånt.

Handyman vet nok ikke hva han vil, for av ham fikk jeg både treningskort og første sesong av

Åh kjære vene, som jeg gleder meg til å kunne se alle episodene etter hverandre! Og til dere som vil gjøre dere til venns med meg; jeg har bursdag i januar, og vil gjerne ha flere sesonger av True Blood.

Jeg elsker denne vampyrtida, for jeg fikk også de to første twilight-bøkene, og nå må folk forstå det; det er tøft å være bleik! Jeg foretrekker forresten at dere sier 'fair' eller noe sånt. Fager er forresten et bra ord. Vi går for det. Bøkene er på engelsk, og bra er det. Da leser jeg kanskje bittebittebittelitt saktere, og da varer bøkene lengre. Hurra!

Underholdninga i jula har forresten vært bra, mye takket være 'the cold ones', og idag såg jeg Avatar sammen med Gøril og Hans, verdens søteste kjærestepar.

Ellers da, er det svæært få bilder av meg fra denne høytida, faktisk tror jeg ikke det er tatt noen bilder, så dere får bilde av meg fra julebordet tidligere i vinter. Jeg så omtrent likens ut på julaften, bare ikke fullt så bustete og bedugget.
Neste innlegg har kanskje mange sånne bilder, for 3.juledag er i min verden synonymt med god mat, enda bedre drikke og "værdens bæste bæstevænn-aa" som hu lille jenta sang i MGP junior. O lykke!

1 kommentar:

  1. Ohh jeg og Hans er verdens søteste kjærestepar. Bra noen har skjønt det!
    men EY Jäg har skickat en meddelandet på din mobil:)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...