torsdag 31. desember 2009

Out with the old, in with the new

Årets siste kveld, gitt! Ikke verst. Overlevde faktisk det året her også, utrolig nok. Det skulle man ikke trodd med tanke på hvor talentløs jeg er til både å sjonglere med kniver, kjøre bil og omgås andre mennesker. Jaja, neste år blir sikkert KJÆMPEartig! Jeg har ordnet meg med nyttårsforsetter og hele pakka jeg. Skal vi lage veddemål på hvor lenge jeg klarer å holde dem?
1. Jeg skal ha det like bra i 2010 som jeg hadde det i 2009
2. Jeg skal ha ferie MINST en gang. (Langhelg er ikke ferie)
3. Jeg skal bli like fantastisk som Whitney i the City.
4. Jeg skal bli flinkere til å blogge.

Ditt nyttårsforsett kan være å bli flinkere til å kommentere.

Dessuten må dere se den fine lua jeg fikk av bestefar i dag! Heldige meg!
Tror nyttårsforsett nr.5 skal være å bli litt mer kritisk på hvilke bilder jeg legger ut av meg selv.


Så da var det gjort! Soff Gottinår, snyta mi! Håper dere alle får et forferdelig (fint) år. :)

2 kommentarer:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...