onsdag 6. januar 2010

HEI!

Er det ikke fælt når man kommer på jobb etter.. tja.. skal vi si fjorten dager (cirka) og oppdage at arbeidskjortelen er blitt trangere? Jo, det er egentlig rimelig grusomt. Jeg velger å tro at det var den ene kjortelen som var litt trangere enn de andre. Kanskje det var en ekstra liten kjortel i stabelen med små kjortler? Ja, det var det sikkert. Jeg er jo en sylfide som ikke legger på meg uansett hva jeg spiser.. eller noe sånt..

Ellers da, så hadde jeg en kjempefin nyttårshelg. Jeg og Handyman var med våre respektive opphav på hytta, og det var også lillebror. Ikke sant Rosinbollen kler kjolen min godt?
Jeg fatter ikke at jeg ikke bare GIR ham den fine kjolen.. han kler den egentlig mye bedre enn meg..

Eitherway.. De fleste har fått med seg at kvikksølvet snart faller ut av termostaten, og første nyttårsdag var det suuperkaldt på hytta. MEN! Som den friske og raske ungdommen jeg er, spratt vi ut en liten tur likavæl. Se så sprek!
Etterpå dro vi til Tolga, og HERREGUD, der var det faen meg 33 blå! Trodde ikke vi skulle overleve.. men det gjorde vi, også planla vi sydentur med vertskapet vårt. Glæær meg!

Sådæeh.. men uansett.. mine nyttårsforsett var litt forhastede, tror jeg. Jeg blir ikke som Whitney.. det er kanskje like greit.. hun er en pushover.. men søt likavæl. Dessuten skal jeg bruke NULL energi på å tilfredstille idioter og imbesiler. Og nå skal jeg spise sjokolade og se på vampyrserier, for jeg har IKKE godtestreik som nyttårsforsett! Så ædda-bædda!

..forresten.. er ikke Vampire Diaries litt sånn spinoff eller no'sånt av Twilight? Oh well.. I like the Cold Ones.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...