mandag 18. januar 2010

heeeij blåggeeeeen <3 ;-*

Haha, jeg har lest SÅÅ mye morsomt i det siste. Sånn bloggtoppliste er jammen gøy! Bare idioter der. Apropos blogg..-glemte nesten at jeg hadde en, vettu. Jeg har begynt med aktiv fortrenging av ymse, nemlig. Av og til får jeg war-flashbacks til ungdomsskolen og sånt, og så blir jeg overfalt av en grusom følelse av ydmykelse for noe som skjedde for seks år siden, og så blir jeg så med meg at jeg bare vil gå og legge meg. Men nok om det. Jeg er gal og alt er bra.





Og ellers da, så har jeg snart bursdag, og den synes jeg skal feires med brask og bram.
Se så søt en bursdagsfrøken! Var en kar her som som presterte å spørre om jeg var litt eldre enn jeg faktisk er her om dagen (kvelden). Han skal forestille å være LEGE, men jeg tror nok han bare har gått brevkurs, for alle ser jo at jeg ikke ser en DAG eldre ut enn 18.

Men nok om det. Jeg er trøtt og må sove litt. Imorgen skal jeg ta jomfruturen på treningssenteret tror jeg. Kanskje. Hvis jeg ikke sover.

Haaadee blåggeeeeen <3<3

1 kommentar:

  1. Gomann og Snøball vil se bilde av den nye sveisen:D

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...