lørdag 9. januar 2010

Bare sånn..

Holy smoke! Det er bare TJUETRE minus ute! Det er det lenge siden det har vært. Nesten så man kan rive av seg klærne og løpe ut en tur. Like fullt var det knappe ti grader inne her da vi våkna i dag tidlig, og etter litt vedfyring ble det plutselig over 53 grader forskjell ute og inne. Så nå har jeg hodepine, for det er ikke SÅ godt med 30 grader inne; man skal jo faktisk fungere også! Men setter man opp noen vinduer stabiliserer det seg nok. Ja, også er det sol.
Det var dagens værrapport. Jeg og Handyman begynte faktisk å krangle..nei, argumentere heftig, på restaurant igår, for han trodde ikke på at det var 30 blå ifjor vinter, og DET VAR DET! Det endte opp med at han ringte 1881, for de har liksom svar på alt, men det klarte de ikke å svare på , nei. Let this be a lesson; 1881 er bare bull.

Så har jeg fått meg ny header. Jeg synes dere skal kommentere den. Det er ikke rettferdig, jeg SER på besøkstellern min at det er mange innom bloggen min, nå kan dere begynne å kommentere også! Nå begynner jeg som blogg.no-bloggere som tigger etter kommentarer. Jeg gremmes.

Og her er Girlie. Hun har over lengre tid hatt lyst til å bli avbildet på min supre blogg.
Så om dere ikke synes jeg er verdt å kommenteres, må dere i det minste bemerke hvor søt hun er! Og du G, jeg er faktisk hakket BRUNERE enn deg! OMG, det hadde jeg ikke trodd..

4 kommentarer:

  1. Ja hu er søt og ja du er brunere og ja tjenesten til 1881 var ikke best;)

    Glad i deg:)

    SvarSlett
  2. Oh endelig et bilde av meg. JIPPI!:D
    Veldig veldig fint bilde på topppen!

    GG

    SvarSlett
  3. Dokk e så søt att!!! Og bildet på toppen var kjempefint! Mye fine innlegg, morsomt å lese!
    Ha det fint! Håpe vi ser dokk snart! klem

    SvarSlett
  4. Bra blogg
    Hilsen Senjatrollet:)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...