torsdag 21. januar 2010

good cop, bad cop

Ammagad! Jeg dro faktisk på trening UMIDDELBART etter siste blogginnlegg, og tok nesten selvmord på en spinningsykkel. Tenkte liksom at "30 minutter skal jeg klare, herregud, det er jo bare en halvtime!" Så jeg dro på trening.. for første gang siden 28 august (da jeg sykla birken, youknow), og holdt altså på å dø innen de første ti minuttene. Off. Så da jeg hadde kjempet meg gjennom denne gruusomme timen, gikk jeg like greit ivei og bestilte meg personlig trener. Jeg vet. Endorfiner og adrenalin er som heroin for meg, og jeg TÅLER DET IKKE!
Så nå har jeg fortalt en sånn vektløftermann at jeg har lyst til å klare den fysiske opptaksprøven til politihøyskolen, og han har satt opp et styrkeprogram til meg med vekter og faenskap. Og jeg har vært på trening både mandag, tirsdag og onsdag denne uka, men i dag var jeg så støl at jeg knapt klarte å dusje. Så dæeh.. må ta en fridag også.
.
Også har jeg klipt meg igjen, men har ikke tatt noen bilder. Også gleder jeg meg til neste sesong av The City. Siden det nå bare er noen få dager til bursdagen min, så synes jeg at den kan komme snart. Bursdagsønsker skal oppfylles!
.
.
Og nei, jeg skal sikkert ikke bli politi, men det skal ikke stå på den FYSISKE formen, iallfall.

1 kommentar:

  1. Hei! Ka ønske du deg til bursdagen da??? Slik bortsett fra veske ( hvilke farger forresten??)og slik..??
    Morsomt innlegg! Og..sprekt!
    Klem!

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...