fredag 29. januar 2010

ja.

Ja dagan går, dem. Hadde bursdag, vettu. Fikk spabortskjemming av Handyman, gleder meg til å bruke det. Ellers har jeg ikke TID eller KREFTER eller ORK til å blogge, siden jeg stort sett bare sover og spiser og jobber om dagen. As always. Ga nesten frivillig ifra meg autorisasjonen her om dagen, rett og slett fordi jeg hadde lyst til å BANKE alle jeg så på sykehuset. Haff.
Bestemor er sjuk og ligger på et anna sykehus. Rart hvordan ingenting av det jeg har ervervet av kunnskap gjennom tre år på sykepleieskole og et halvår som sykepleier kan få meg til å forstå hva som egentlig gjør at bestemor er så sjuk.
blottlegging av sjæælen.

Men så har jeg fått masse anna fint til bursdagen min og, da. Og nå har jeg sikkert nok penger til å kjøpe meg både dunjakke og treningsbukse. Og bil. Neida. Men Vidkun vurderes solgt, noen som vil kjøpe?

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...