søndag 28. februar 2010

DA!

Nå har kanskje minneinnlegget om Vidkun stått lenge nok? OMG! Jeg må fortelle det.. Vidkun var på besøk her igjen på fredag. Handyman mente nemlig at tiltross for at Vidkun ble solgt for LATTERLIG lite, og at Brina (ja, hun heter det. Den nye eieren. Vedder på at hun ikke engang gidder å døpe bilen, og langt mindre kommer til å bruke det ekte navnet hans!) er en fullstendig ukjent pikelill som også har en volvo-skruende kjæreste, var det Handyman sin plikt å skifte registerreim og termostat på bilen. Det var visst ikke så viktig da jeg kjørte bilen i hundreogbø oppover dalene, men når en anna bilkyndig kunne dømme ham, DA var det viktig å få det fiksa. Fy flade! Ja, jeg er litt bitter. Uansett. Vidkun var på besøk her på fredag for å bli reparert. Det var som om noen stakk en kniv i meg og vred den rundt. Auauau!

Da er det godt å vite at Edward er i fin form og klar for å beskytte meg anyday. Handyman bytta ut ei helt morken reim på Edward også. Og hurra for meg! Handyman synes jeg er ei prinsesse som fortjener dynamoreim med GLITTER på! Look! It sparkles! I love :)
Såeh.. mens Handyman tuklet med Edward....satt jeg på en gaffeltruck....og hadde kvalitetstid med mr.Gaiman. Vi liker ham. Du vet.. han som skrev Stardust.. og Coraline og Neverwhere.. du vet.. LES!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...