tirsdag 23. februar 2010

Heartache!

Nå er Vidkun solgt. Og jeg er KNUST! Ikke fikk jeg igjen så mye som jeg håpa på, heller.
Edward har store sko å fylle. Jeg har hatt Vidkun i fire og et halvt år. Og nå er han solgt. Og det verste er, at han er solgt til ei jente som bor i samme kommune! Så jeg kommer til å SE Vidkun rett som det er. Det er å gni salt i såret!
Åh.. gråt hjerte, men brist ikke..


Og imårra drar vi til Øst-Europa (les:Charlottenberg) for å kjøpe senkesett til Edward. Også skal jeg kjøpe Pilgrimsmykker. Jippii!

1 kommentar:

  1. Nei nei nå har du fått deg ny kar (bil) så da skal du ikke tenke på Vidkun.
    Oh din heldige pene frøken. Se hva du kan kjøpe. De har bare fine smykker, pilgrim!
    http://www.pilgrim.dk/SHOP/Pages/Products.aspx?Category=Carnival

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...