mandag 15. februar 2010

Hjerneskadd!

Å, hellige ku! Jeg var på nattevakt i natt. Jeg har vært på nattevakt to netter nå. Egentlig ikke så mye, men når man nesten ikke sover i mellom, DA er det et helvete. I dag var jeg så trøtt at jeg var skikkelig sveiseblind da jeg kjørte hjem, noe som egentlig er litt risky, ettersom det finnes TOO MANY shitkids rundt her. De ser seg ikke for før de går over veien, og når jeg da kommer i full fres og ikke ser en døyt, kan det fort gå galt. Men altså.. survial of the fittest, og alt det der. Jeg kjører volvo, så jeg overlever alltid. HAH!

Uansett, i dag har jeg sovet veldig godt. Jeg var litt redd for at jeg kanskje hadde fått et hjerneslag eller noe slikt da jeg var på tur hjem i dag, men det gikk over etter at jeg hadde fått sovet i sju-åtte timer. Goodie! Men for å være sikker, er det kanskje best jeg drikker meg full ikveld likevel. Alkohol er som kjent blodfortynnende, og jeg satser på at selvmedisinering virkelig er veien å gå.

Og hurra for meg, jeg har begynt å samle på middagsservise! Som mamma sa: "du må skynde deg med å begynne å samle, så slipper du å gifte deg!" Et godt råd. Så nå samler jeg på middagsservise. LØP OG KJØP!

2 kommentarer:

  1. Verdens beste hjerneskadde Malin:D

    SvarSlett
  2. Haha!! Hjelper ikke å samle middagsservise... Mamma må være feilinformert. Kerr finn ho den regelen forresten??
    Men.. hva samler du på da???
    Bra du fikk sove og ble hjertefrisk og tryggere i trafikken i alle fall!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...