onsdag 3. februar 2010

I DAG..!

I dag har jeg hatt et liv! Først var jeg på jobb, og det er egentlig ikke noen big deal, for det er jeg hver dag, men jeg var syykepleier, mens Line, eller Finntøs, som hun også kalles, var syykepleierstudent. Så vi hadde det gøy. Og etterpå dro jeg hjem og spiste middag, før jeg dro på trening og ble TRAKASSERT av den HERLIGE og eksibisjonistisk ungdommen man ofte finner på treningssenter. Idioter, med andre ord. De sto for faen OPPÅ meg da jeg lå på yogaballen og løftet vekter. La på et par kilo også vettu, så nå løfter jeg 12 kilo i liksom-benkpress! Vedder på at de ble dødsimponerte.

Meen, så bluferdig som jeg er, turte jeg ikke å fortsette med vektløfteprogrammet mitt når det sto, satt og hang så mange nisseteitinger rundt meg, så jeg dro hjem etter å bare utført halvparten av treningspliktene mine. Gøril mener at jeg er supersvak som feiger ut, for HUN (barskingen) tør nemlig å breie seg når det står mange liksom-tøffinger rundt. Gøril kan nemlig å stirre så stygt på folk at de egentlig bare vil springe hjem og gråte, så hun dominerer benkpressbenken sin i Trondheim. Jeg er misunnelig. Uansett, jeg må nok trene igjen imorgen hvis jeg skal prøve å bli sånn tøff Polleti. Og etterpå spiste jeg og Line ostekake, sjokoladekake og eplekake. Bare sånn for å være sikker på at jeg ikke gikk ned noe i vekt. Dessuten har vi begge hatt bursdag, så da er det lov.

Oh God, jeg tror jeg kan bli blogg.no-blogger. Dette går bare en vei, og det er NEDOVER!

Og her er en katt.
Den fant vi på Mallorca da vi var unge og på ferie er. Fi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...