lørdag 6. februar 2010

"ja." the sequel

I natt døde bestemor. Og nå er jeg lei meg. Og egentlig liker jeg ikke at bloggen min skal bli sånn superpersonlig, for jeg skal jo tross alt bli statsminister en dag. Men siden det ikke er noen som leser bloggen min uansett, er det sikkert greit.

Bestemor hadde vært syk veldig lenge, og jeg tror egentlig det bare var fint at hun døde, og at hun ikke hadde det vondt, og at alt er bedre nå, siden hun har hatt veldig mye vondt tidligere; men likevel så er det bare kjipt. Hun hadde forøvrig Parkinsons sykdom, og gjennom min (ganske korte, men likevel innholdsrike) karriere som sykepleier, har jeg aldri sett noen som har vært så hardt rammet som henne. Men nå er hun død, og bestefar er alene. Stakkars bestefar.

Men nå har jeg vært trist nok. Jeg har store planer om å kjøpe ny bil på mandag, og det kan bli veldig fint :)

1 kommentar:

  1. Nei så trist!! Huff, håper det går bra med deg da! Blir gøy å kjøpe seg ny bil da :))
    åssen bil blir det da? :)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...