onsdag 28. april 2010

NEWSFLASH!

..Den Onde Damen er ikke ond! Hun er en superduper fantastisk dame som har utrolig bra smak i te! Dessuten har hun tydeligvis blitt veldig godt kjent med meg ved å lese mine innlegg, for SE HVA JEG FIKK I POSTEN!
EN RÅÅSA SKOESKE! Veldig fin. Og inni den fine, RÅSA skoesken, låg det..
..tefilter, sukkerstang, grønn te, hvit te, svart te, appelsinte, kanelte, te med marsipan, tefilter.. og..
en liten kubjelle. For som den onde, men snille damen skrev; "Den kan du bruke når du vil fortelle en potensiell slave (les:Handyman?) om at du vil ha mer te. Visse rettigheter skal da visserlig kvinner ha!"
Jeg er så enig. Teen er utrolig god, og jeg elsker kubjella. Når jeg blir statsminister skal jeg bruke den HVER gang jeg mener at de andre politikerne kan komme med te til meg.

Hadde jeg visst hvordan man gjør det, hadde jeg lagt inn en youtubeinnspilling her. Da hadde det blitt "digger deg" med Sesam Stasjon. Siden jeg ikke kan det, kan du finne den ved å trykke HER!

Og forresten, jeg har kjøpt meg ny (kamera)telefon. Sikkert derfor bildene er så utrolig dårlige. Nuvel.

2 kommentarer:

  1. Du er så fin og snill og god så. Bare si ifra om du trenger mer eller noe annet. Trenger alltid en unnskyldning til å handle sko slik at jeg får skoesker ;o)

    SvarSlett
  2. .....jeg KAN legge inn you tube snutter....
    Fin skoeske forresten!!
    Og morsomt med innhold i pakken!! Heldige deg!
    Hendyman har forresten bjelle han også...
    Ser for meg et svare liv og spetakkel.

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...