fredag 23. april 2010

O-town?

Det har ikke samme schwungen, men likevel. I helga har jeg vært i Oslo. Det var utrolig gøy! Det er derfor jeg ikke har blogget på så lenge. Jeg har et liv. I det siste har jeg vært alt for opptatt med å være sammen med noen av de søteste jentene i verden, drukket alkohol, brukt noe helt vanvittig mye penger (helt alvorlig, jeg skal ha en hvit periode fram til neste lønning. Jeg er rett og slett BLAKK!) og i går var vi faktisk på photoshoot!


Det er vel egentlig ganske idiotisk å sette en såpass lite fotogen fjasekopp foran kameraet til en velansett fotograf, og særlig sammen med fire jenter som virkelig vet hvordan man "makes løøøøv to the camera". Jeg setter iallfall min lit til photoshop. Han er nok flink i photoshop. Jeg hadde krølla håret mitt og hadde min fineste kjole på for anledningen, og da føler jeg at jeg har gjort det som var i min makt. Sjarmtrollet :)


Ja, også har jeg jo vært i Trondheim! Den flotte, fine, fantastiske og nydelige byen med alle de fine folkene og alt været. Byen der Ida, Gøril, Randi, Siri og AnneLine bor. Med russebuksa på og to hundre kroner i bukselomma dro vi på fest. Og klarte virkelig å opparbeide en liten snurr, uten å blakke oss engang! Det er helt utrolig. Og vi gikk fra russebukse til cocktailkjole på under et døgn. Er det rart jeg elsker den allsidige byen?








Hjerte

1 kommentar:

  1. Ola señorita!Du minner om Dita Von Teese på bilde nr. 2(you sexy thing)
    Ellers må jeg si(selv om det ikke passer seg her) at jeg har møtt en übersexy landslagspiller i dag. Hyggelig var han også! Du er kul, jeg er fæn:)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...