torsdag 15. april 2010

T- TOWN!

Jeg har det så bra! Jeg er i Barteby hos de mest fantastiske menneskene i hele verden! Ida er på skolen, så nå skal Malin og Gøril og Sinja (en ukjent liten pike) ut og ha det gøy!

Turen oppover i går var litt slitsom, da. Satt foran en fææl gjeng med 60-åringer som ikke gjorde noe anna enn å skråle om øl og røyk og om hvorvidt sebraer har horn(?!) eller ikke. Omg, jeg visste rett og slett ikke at det gikk an å være så stygg! Hu ene hadde seriøst varicer (åreknuter,altså) i ansiktet! Let it be a lesson! Røyker du, blir du SVÆRT stygg.

Okay, nok om det. Jeg dømmer ingen.. nesten..

Her om dagen var jeg og Handyman på årets første sykkeltur. Vi tok med oss engangsgrill og masse mat, sykla til Løtens store badeplass og bare hadde det finfint!
Var ikke akkurat badetemperatur i vannet, da. Men isen går snart!
Bli'soool!
La meg introdusere dere for Anton, direkte fra birken! Jeg lover å vaske deg når jeg kommer ned igjen fra fineflotte Trondheim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...