mandag 21. november 2011

Glad-mandag!

Jeg gikk av nattevakt i dag tidlig, og sovna TVERT! Men klokka ti ringte telefonen min, og den ringte leenge. Altfor lenge. Så jeg våkna. Etter to timers søvn! Da er man rimelig groggy, altså. Men det var jo forsåvidt en fin telefon, og nå, seks timers søvn etterpå, innser jeg at jeg kanskje hørtes ganske teit ut med alle "yaaaah"'ene jeg kom med. Men likevel. Fint budskap.

For i høst var jeg nemlig hos en genforskermann i Trondheim for å sjekke om jeg har fått sånne fæle, arvelige genfeil som kan være kreftfremkallende, siden familieanamnesen min er full av kreftdiagnoser. Det tok tre måneder å få svaret, men nå er det iallefall klart, og prøvesvarene var negative! Hvilket er positivt for meg. Jeg har med andre ord ikke arvelige genfeil som forårsaker kreft. YAY!

Og på fredag drar vi til Tyskland! Da skal vi på juleshopping, på spaaa og på Essen Motor Show, den store bilmessen de har der hvert år. Og mens karene går rundt og snakker om ting vi ikke forstår, kan jeg og Line tasse rundt og se på fine biler og fine folk mens vi prater om alt og ingenting og spiser currywurst. Og det blir så gøy! Vi skal se på severdigheter og bruke shitloads med penger, spise god mat og tylle i oss god drikke og bare ha det fiint!
Jeg gleder meg!
Sånn så det ut på bilmessen for to år siden

Sånn så nissen ut i Tyskland for to år siden. Spørs om Coca Cola har gjort noe med juletradisjonene deres de siste par årene, time will show.

Sånn ser parkeringshusene ut i Tyskland. Jeg mener, går det an å mislike dette landet? Ekstra brede parkeringsplasser for damer! Det er jo helt FANTASTISK!


IIH!

2 kommentarer:

  1. Så fint at du ikke dør av kreft på grunn av en genfeil:D E å vil ha stor parkeringsplass, men ser ikke vitsen med å parker en sånn bitteliten bil der...

    SvarSlett
  2. Vi vet det her no, det her va for to år sia, men ka med turen no da?

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...