fredag 18. november 2011

hjernespy

Godt gjort å forsove seg til klokka halv to, synes du ikke?

Jeg drømte så merkelig, så jeg hadde liksom aldri tid til å våkne. Jeg har flydd til og fra Tyskland (reisefeber, much?)  i et lasterom med rød sånn asfalt-filt-aktig gulvteppe mens jeg har filmet et luftskip på størrelse med Starship Voyager. Og det var rosa. Og gult. Og Pluto (hunden) satt på dekk.

Jeg hadde så mange planer for dagen! Jeg skulle på sjåpping og bli ferdig med noen julegaver og julekalendere og jeg skulle vaske og rydde og gjøre det så pent i heimen, at når Handyman kom hjem så skulle han bli så glad og blid at han helt glemte at jeg sa "NEEEEEIIIIII!!!" da han foreslo at vi skulle by på et hus igår.

Men da jeg våkna halv to med hodepine og grus bak øynene så kjente jeg at all motivasjonen bare forsvant. Jeg hadde sovet den bort. Det var jo litt dumt. Det ble med andre ord en skikkelig dårlig utnytta fridag.

MEN! På den lyse siden! Jeg hadde en rar drøm! Og jeg har sovet lenge! Og jeg har spist good frokost! Og på fredag reiser vi til Tyskland! Og det er ikke lenge igjen til jul! Og jeg begynner alle setningene mine med Og! (ferdig nå)

Såeh...katten:



hjerte?

Hund!


Hesten!



Ja.. ikke akkurat et innlegg for the historybooks, men sammendrag: jeg liker å sove, skal snart til Tyskland og dyr og rustne kjettinger gjør seg bra foran kamera. YEEEEAAAAH!

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...