fredag 4. november 2011

amazed

Da jeg gikk på barneskolen var jeg og ei som heter Irene bestevenner. Sånn ordentlig værdens bæste bæstevennaaa! Og det hele toppet seg da vi begge skulle bli storesøstre nesten samtidig! JAA! Begge skulle få oss en liten bror! Det var sååå coolt, altså! Coolt! Med C og to o'er!

Men uansett. Nå viser det seg at den lillebroren hennes er kjempekjempeflink til å synge! Og har flere filmer på Youtube og har tilogmed fått ut en julesang til salgs på iTunes! Flink gutt, altså!


Og jeg får ikke til å dele youtubelink, men hvis dere trykker på linken her så kommer dere til nettsia som liksom "har oppdaget" gutten, og da kan dere høre O Holy Night med en litt cheezy musikkvideo. Men han er flink! JA! Og hele dette avsnittet er en link. Så trykke på!

Og han er bare elleve år!



Og ellers, så var jeg hos tannlegen på tirsdag! Og han var mye, mye hyggeligere enn tannlegen fra helvete (yes, ny link) som jeg traff ifjor. Han sa at jeg var flink jente gjennom hele seansen, også sa han at jeg hadde fine tenner. Og god munnhygiene. Også kalte han meg flink jente igjen. Og jeg fikk holde i den der hvite sugesnurredingsen. Hurra! Flink jente!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...