mandag 31. oktober 2011

Halloween!

Jeg har vært i Sandefjord!

Handyman sa han skulle forberede seg til eksamen i helga, så han ble ikke med, selv om det endte med at han gjorde Porsgrunns gater utrygge mens jeg gjorde tilsvarende i Sandefjord. Dette var riktignok etter at han hadde vært på Oslo Motor Show, hvilket minner meg på at

ÅÅÅÅH! DET ER BARE TRE UKER TIL VI SKAL TIL TYSKLAAAAAND!

Men nok om det. Sandefjordshelg! JA! Bilder! JA!


Bare tøysete, ikke tøsete.






Å lage taco er straffarbeid godt nok som noe



Søteste kaninen! Hun sprang rundt og sugde i seg helium fra ballongene og ropte "jeg skulle ønske alle hadde hatt en kattunge, for da hadde det vært mer kjæærlighet i verdeeen!"





Mannen med ljåen var selvsagt kveldens vert, som seg hør og bør nå like før Allehelgensdag


 

 Ready, set, TACO!



Freddie Krueger og døden konkurrerte om å ha det skumleste kostymet, og med det et kyss fra en frøken fra første verdenskrig...


..men det var "Jersey Shore" som var desidert skumlest, her sammen med Robin, før Robin ble frastjålet maska si.







Og ingen fest med respekt for seg selv mangler røykmaskin! Hvilket betyr at de fleste bildene ser ut som de er
tatt i tåkeheimen. Men gøy var det!

Og jeg har gjort så mye rart! Blant annet mista jakka mi, gått rundt og kommentert alle de fine kostymene til folk på den måten her "oiii,så fiiin du eeer! Så stilig kostymee!" De fleste ble veldig glade og takket pent og kalte meg sin nye venninne, men hu ene ble visst litt sur..? Det viste seg at hun ikke hadde kledd seg ut. Bummer.

Jeg ble venn med Casual Bob og anla bart



Jeg fant ut at akevitt er dødsgodt hele året, og ei som het Ida hadde verdens fineste veske! Håndtaket var en slåsshanske med hodeskaller og glitter! JEG VIL HA SÅNN! Denne står nå øverst på ønskelista mi til jul.


 Dusjen på festen var forøvrig pyntet i ekte Hitchcock-stil, med blod overalt!



Og jeg har funnet mitt nye favorittreningskit




Som dere vet, det er godt å ha kroppskontroll med de stramme magemusklene!




Og det er helt utrolig hvor fine alle sammen var! Ingen hadde like kostymer eller hadde kledd seg ut som det samme, og jeg angrer bittert på at jeg ikke tok flere bilder!

Og takkogpris, jakka mi er gjenfunnet. O lykke!

4 kommentarer:

  1. Fin blogg du har :) Og nice antrekk!
    Klem Astrid

    SvarSlett
  2. Oh my god den kjolen Va kort... Såg utrole artig ut. Døden ligna mer på en desperant enn døden da, men hanj vart itj mindre skummel av det.

    SvarSlett
  3. Astrid: takktakk :)
    Frøken Prektig: it's okay, hadde truse utapå strømpebuksa for at rumpa ikke skulle vises! Og Mannen med Ljåen finnes ikke skummel, han er så snill så! ;)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...