mandag 24. oktober 2011

ass-tastic

Yes, it's a word!

Var, i mangel på et bedre ord, hjemme i Løten-land i helga. Handyman og jeg har innsett at selv om vi har veldig vakre biler, hjelper ikke det oss når glatta kommer og måtte derfor hente vinterskoene. Handyman, Geir og Terje har brukt tilsammen rundt 16 timer, eller to arbeidsdager, på å polere bilen til Handyman, og skillet mellom bilene våre ble brutalt mye mindre nå når bilen hans nesten gløder, og stakkars Edward har fått på seg 15" stålfelger med hjulkapsel. Nei, dette er ingenting å ta bilde av, og mest sannsynlig kommer jeg heller aldri til å vise dere skammen. Aldri.

Uansett. Jeg og Line har hatt det såå fint i helga! Når kjærestene har underholdt hverandre har vi hatt anledning til å bryte flere av de ti bud, iallefall ett eller to, det spørs om fråtsing er nevnt i dekalogen. Kanskje tre, hvis vi regner med det at vi til tider kan fryde oss over andres misere.
Vi har spist god mat og handlet, derav overskriften. Vi har kjøpt oss bukser som hadde ett eneste kriterie, nemlig at de skulle få oss til å se pretty amazing ut bakfra. Og det fant vi! Deretter spiste vi kake og dro på bursdagsfeiring på Lillehammer. Jeg har aldri vært ute på Lillehammer før! Det var varmt og høylydt og fullt. Og gøy!

Og der, mine gamle klassekamerater, traff jeg ingen ringere enn Vegard, som vi gikk på skole sammen med! Han har visst flyttet til Lillehammer, han. Gøygøygøy!

På søndag toppet det hele seg med tur i gufs og gråvær og pizzaspising med Line, før Handyman og jeg kjørte nedover til P-city igjen. OG DET VAR IKKE KØ NOENSTEDER!

Synd jeg ikke har noen bilder å dokumentere dette med. Kameraet var med, men som den superbloggeren jeg er, tok jeg ikke ett eneste bilde hele helgen!

Skills.

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...