onsdag 12. oktober 2011

IIIIH!

Jajaja, som dagene flyr..
Jeg kan ikke lenger regnes for å være nyutdannet sykepleier, for nå har de kommet fram til at de vil gi meg et jobbtilbud jeg ikke kan si nei til.



STOORT GLADFJES!!!

Og her om dagen var jeg på photoshoot! Edward skal forsøke å bli kalenderpike, så daa... må man fram med microfibervaskevotten, bilsjampo og speilrefleks.




Og jeg kan ikke ta æren for noe av dette. Eller.. kameraet er jo mitt.. og bilen også! Men ellers er det min kjære Handyman som er så flink og kunstnerisk.

Og så har vi visst en ordentlig møteplass for amfibier utafor her. Men jeg klager ikke, I'll take lizards and toads over spiders anyday!

Selv om jeg er ganske sikker på at dette er en frosk, og ikke en padde?



Og forøvrig, HER er litt av ønskelista mi til jul, og her kommer mer:
Jeg ønsker meg bøker! Skjønnlitteratur er herlig, fantasy er enda herligere!
Cold, hard cash, for vi går rundt på visninger og leter etter drømmehuset!
Ting som kan brukes! Kremer, såper, øredobber, smykker, sminke og klær, passer godt til ei jåle som meg.
BRETTSPILL! Vi har Risk. Resten mangler vi.

Og ellers blir jeg egentlig glad for det meste, det viktigste er ikke hva jeg får, så lenge det er pent pakket inn :)

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...