fredag 7. oktober 2011

Jul snart?

HEIHEIHEI!

Oooh, jeg hadde besøk av verdens fineste Siri i helga, og tok bare ett bilde! Det er grunnen til at jeg ikke blogger. Jeg skammer meg. Det var dette.


Statistisk sett har jeg dynket Siri sitt kamera i et glass vin hver gang vi har vært på fest sammen i år, derfor var det greit å legge bort speilrefleks'en når alkohylene fløt.

Men SIRI var her!

Vi fråtsa sjokolade, vin, øl og fajitas. Vi kjøpte oss fine skjørt, ble fin med vin på innflyttningsfest og bare hadde det herlig hele helga. Siri er forøvrig en CHAMPION i å gå med for store høyhælasko. Det gikk hele turen hjem fra fest, uten problemer. Hun er magisk!

Ellers har jeg ikke gjort så mye i det siste. Annet enn å begynne å telle dagene til jul.

Min ønskeliste:
Helly Hansen bag
 Barbiedukken av Grace Kelly med den blå kjolen fra Hitchcocks "To Catch a Thief"

Barbiedukken av Grace Kelly i brudekjolen hennes



Salsakurs



Haha, sååå flink har jeg tenkt å bli! Nææt..

Og strykejern

1 kommentar:

  1. Og hvilke alternativer har du for oss fattige studenter?..;)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...