onsdag 19. oktober 2011

HYYL!

Mine fem(!) år gamle tøysko i hvitt og gull må desverre avgå med søppelkassen. Etter lang og tro tjeneste, minst to vaskemaskinvask per sesong og x antall klordynkinger har sålene nå takket for seg.





De har vel vært klare for utskifting i fire år allerede, men jeg elsker disse skoene, jeg har til tider bodd i disse skoene, og har i fire år lett etter et passende par som kan overta, men det er merkelig lite sko med gull på seg som ikke ser harry ut, altså!

 

Men å gå med såppass slitne sko er vel kanskje enda mer harry, dessuten blir jeg bløt i de, så da så.. da er vel saken avgjort, da.

Sukk.

Siden dette blir en sorgtung dag, endte jeg opp med å kjøpe kondolanse-blomster, og gratulerer-med-fast-jobb-blomster til meg selv.



  Jeg satte dem på badet, jeg, for da kan de fungere som heia-heia-du-er-pen-blomster også, og det er iallefall ikke feil!


Og ikveld, etter mange ukers manipulering og tigging og værsåsnill'ing, fikk jeg julegaven min fra Handyman. Endelig!

Han ble med meg på salsakurs! HELT SANT! Jeg måtte ikke engang true ham! Eller binde ham! Eller lure ham!


Men det måtte litt smøring til, da.



Og han ble sååå glad! Og nå er han både SalsaKing OG ForzaKing!

Kong tjukkas er forresten med i konkurransen om å bli Telemarks vakreste katt, og det blir nok en lett match, dontchathink?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...