fredag 28. oktober 2011

Dagens kloke ord

Kunnskap er å vite at tomat er en frukt. Visdom er å ikke putte tomater i fruktsalaten!


..så vet dere det!

Fikk forespørsel om å vise bilder av skoene mine i forrige innlegg, enda jeg ikke skrev om sko i det hele tatt? Hadde nå egentlig håpet på å få forespørsel på å vise fram rumpa mi, men neiida..
Får vel overlate det til damene som kan det, de som bor i FHM.

Igår var jeg og kjærest på salsakurs igjen! Det er såååå gøy! Handyman er ikke videre overivrig for å måtte bli med, men det er vel egentlig heller ikke så rart. Stakkars, han må jo danse med alle de andre nybegynnerdamene som ikke eier takt! Jeg er så heldig at jeg får danse med karer (riktignok pensjonister) som har danset salsa før, siden det er en overvekt av damenybegynnere der.

Men vi begynner å bli flinke, da! Nesten så vi kan konkurrere med disse

Eller..vi kan bare sitte i soffan og late som om vi ikke danser i det hele tatt. Det funker også.

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...