fredag 26. mars 2010

dubi-du

SE! Jeg har vært hos frisøren! Har ikke hatt så kort hår siden jeg var ni år, eller noe sånt. Selv synes jeg å huske at jeg var enda yngre, men mammaer har stort sett rett. Og jeg har aldri vært så mørk! Men se så fiiin!



Åh herregud, dere vet hvor redd jeg er for edderkopper, sant? Jeg er så redd dem at jeg begynner å gråte hvis jeg ser dem i blader, og for ikke å snakke om på TV! De er dødsskumle, og jeg kan ikke se at de har noen funksjon her i verden. Men uansett. Selv om jeg er så redd at det gjør vondt, er de også litt fascinerende. Så da jeg og Handyman hadde spist opp et brett Toffifee, syntes jeg at brettet så ut som edderkoppøyne. Ikke sant det ligner litt, ja?Ligner så det nesten er litt skummelt, synes jeg. Uansett. Da jeg satt og tok bilde av toffifee-plasten, sa Handyman "buaaaaaah!" (som i 'bø!') til meg og jeg skvatt såå fælt! Nesten så jeg fikk litt vondt i hjertet!

4 kommentarer:

  1. handyman er småond og du har verdens fineste sveis :)

    SvarSlett
  2. Ny sjanse:S Men, joda, det er jo suuupert! Om du har veldig lyst på en teit nisse i posten, så sier du ifra! Jeg har ikke bruk for den, men hater å kaste ting...


    God natt

    ZZZZZZZZzzzzzzzzzz

    SvarSlett
  3. Flott hår btw. Jeg har klippa meg selv en del, men sist gjorde Sofs det. Hun brukte en hagesaks eller noe...



    ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz

    SvarSlett
  4. Nangijala virker som et drittsted da, gidder ikke dra dit først! Dessuten, så våken nå, så da er det vel samma, for jeg er fortsatt på Briskeby. Jaja..

    Gees, så digg det hadde vært med toffifee til frokost. DET hadde vært digg..... Ja.

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...