torsdag 4. mars 2010

Min aller første..

..piruett. Veien var liksom tørr, den. Liksom. Men så var det kanskje litt glatt likevel? Så først, svingte jeg rattet, mens bilen gikk rett fram, og så svingte jeg rattet andre veien, og fikk tak i dekka, men så ville de ikke bli med meg tilbake igjen, og så skjedde det en gang til, og så fikk jeg en kjempefin snurr, og endte med bakenden nesten oppå brøytekanten. Innmari bra plassering egentlig, men jeg kunne ikke begynne å ta bilder da de tre karene som kom og hjalp meg sto og dytta og hoia og jukka på stakkars Edward, så dere får bare se bilde av brøytekanten (som var ganske fin og rett før jeg kom). Bedre enn ingenting.




Det som var litt dumt, da.. var at de tre barske karene som ville hjelpe lille Malin ut av grøfta, var litt for ivrige, så de klarte å BULKE FRAMSKJERMEN MIN! Faen!
Men jeg er i live, (og det er alle andre og) og det var den allerede litt bulka framskjermen som fikk skade, så da..

men imårra kjøper jeg nye dekk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...