onsdag 24. mars 2010

Når sjefen min kaller meg "lille venn", føler jeg meg akkurat passe stakkarslig.. :)

Oioi! Bloggbok er blitt tatt i bruk! Det er utrolig godt å ha en huskeblokk. Stort sett er jeg mest kreativ når jeg ikke har anledning til å skrive noe ned, og med min konsentrasjon og teflonhjerne, forsvinner ideene rimelig fort. Men med bloggboka så husker jeg iallfall noe!

Som for eksempel i natt. I natt har jeg vært på nattevakt, og da har jeg det ofte travelt. Og av og til er jeg svært kreativ, og av og til skjer det noe utrooolig spennende. Spennende for meg, iallfall. Det er ikke nødvendigvis det adjektivet pasienten selv, og heller ikke de pårørende ville brukt om situasjonen, men det får så være. De fleste 'spennende' situasjoner er utrolig lærerike, og stort sett går det jo bra, også.

Atter en gang er taushetsplikt noe jeg godt kunne klart meg uten.

Og VET DERE HVA jeg gjorde før jeg dro på jobb igår? Jo, da kom det en nordlending i varmedress og ringte på døra. Han solgte fisk, og han var jo så søøøøt (han var jo nordlending! Han sang jo når han prata)! Og jeg er jo så lettluuurt! Så da kjøpte vi fisk og skalldyr for over 1600 daler. Så utrolig godt det er å ikke være student! Svindyr fisk, men idag hadde jeg et herremåltid til frokost/middag. Namnam!

Ja, og for første gang EVER, har jeg fått krav om å betale litt i restskatt. Jeg har gått fra å få igjen typ..25 K til å måtte betale. Bæsj. Riktignok bare småpenger, men det straffer seg å ikke betale skatt. LA DET VÆRE EN LÆREPENGE!

1 kommentar:

  1. Hjelp! jeg tør ikke åpne konvolutten når den kommer...å langt i fra logge meg inn på din eller min side ALTINN..
    Men fint at dere er godt oppsatt med fisk og skalldyr. Et viktig moment er at det må ikke bli for gammelt bare.. Da kommer fiskehatet etterpå..
    KLem

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...