mandag 22. mars 2010

Happy happy joy joy!

Hurra, jeg har det så bra! Jeg våkna i dag og hadde drømt at jeg traff Robert DeNiro på flyplassen i Amsterdam, OG jeg hadde Ren & Stimpys "Happy happy joy joy song" på hjernen. Kan det bli bedre? Tror jeg neppe.

OG da jeg sto opp tok jeg en varm dusj. Det er LUKSUS! Handyman, altså min fantastiske Handyman som kan alt, har fiksa blandebatteriet så vanntemperaturen kan bli mer enn 35 grader! Det er helt utrolig, fantastisk og helt herlig å kunne vaske håret uten å hutre og fryse og bli sår på fingertuppene fordi gåsehuden er så hard. M-M-MH!

Og jeg har ikke hørt Maria Mena eller han der Muri-tosken på radio i hele dag!

Oi, på Teve går det noe som heter Halal-tv.. det var merkelig. Er ikke 'halal' en slaktemåte da? Wikipedia forteller at det betyr 'tillatt'.. det gjør ikke saken bedre. Tillatt Teve. Jess!

Også har jeg visst fått en ny bloggleser, og hun er jo så søt! Dere må se bloggen hennes, den er herlig!

Nei, dette var jaggu et rart innlegg.. Får legge inn et par bilder også, da. Jeg har kjøpt meg bloggbok! Fiiin!Og da jeg var lita, fikk jeg ikke lov til å spise sjokolade-frokostblanding. Og nå har jeg ikke bodd hos mamma på tre år, og fant ut at jeg skulle være en snik og spise sjokoladeforkostblanding. Namnam!
Egentlig var det ikke så godt, kan hende det er fordi det ikke er forbudt lenger.

Hm. Håper jeg ikke skremmer bort potensielle nye lesere med min emosjonelle berg- og dalbane. :)

4 kommentarer:

  1. Sånn bok har jeg også :P

    SvarSlett
  2. Oi oi vi har samme bok! Min er lilla:)

    SvarSlett
  3. Happy happy joy joy
    Happy happy joy joy
    Happy happy joy joy
    Happy happy joy joy
    Happy happy joy joy
    Happy happy joy joy

    -xxx

    SvarSlett
  4. oi, sjå kem som e hær...;)
    Passe på å etterlate spor, også sjokolade te frokost da malininj...

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...