onsdag 31. mars 2010

Judas Eskariot

Hurraheioghoppjeegersågladidaag! Det er påske, og jeg er hjemme på Oppdal. Fiiine Oppdal. Her kan jeg plage rosinbollen, mitt opphav og ellers resten av den tafatte befolkningen. Nei, det var tull. Ingen er tafatte på Oppdal. Bortsett fra turistene. OMG! Er det mulig? INGEN turister kan å kjøre bil i påska. De har sikkert røyka hasj alle sammen. TAPERE!

Det er forresten Gøril som er Judas. Som svikter meg på årets viktigste fylledag (skjærtorsdag), bare fordi "hun skal være sunn i hele april". Det er bare tull, hun er altfor glad i popcorn. Det er forresten jeg og. Skal ta med både popcorn og alkohol imårra jeg, så skal vi se hvor lenge hun klarer å holde seg. Moahaha! Jeg er kanskje egentlig mer Judas enn Gøril, men det får da bare være.

Oh well. God påske, alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Går du mye på langrenn da? Du som er fra Oppdal?:)

    SvarSlett
  2. Oppdal er ikke kjent for langrenn, Oppdal er kjent for skibakker!

    SvarSlett
  3. Kjører du mye slalom da?

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...