tirsdag 8. februar 2011

filippinas look for men.. og alle hjerter gleder seg..

..er tittelen på fem av seks reklamer jeg får opp på bloggen min når jeg ser på den. Jeg har da vel aldri søkt opp flytte-og gifteklare asiater på min PC? Jeg forstår det VELDIG godt hvis reklameinntektene mine synker nå. Såfremt dere ser de samme reklamene jeg ser, da.


Nuvel. Historien om tastaturet som ikke ville virke har fortsatt, og jeg kommer til å utvikle Karpaltunnelsyndrom hvis det ikke skjerper seg snart. Linjeskifteren skifter ikke linje. At herr Pedro har nådd skolealder og fyller 6 år nå i februar, det er ikke så viktig. Pedro kan jo aldri bli utbyttingsklar, har jo hatt ham lenger enn kjæresten min, jo!

Ellers så har jeg kommet hjem fra Dunas de Maspalomas, et mekka for golfere, nudister og ikke minst spenningssøkende homofile. Vi hadde det fint vi, altså, men Dyrevernsnemda og Handyman måtte hjem og vaske øynene sine etter trimturen de hadde i ørkenen. Fnis.

Nå vil jeg ha middag, fortrinnsvis sushi.
..meen det blir nok kokt torsk i stedet.



edit: TROLLJEGEREN KOMMER UT PÅ DVD OG BD IMORGEN!!!! Jeg gleder meg så siikt!

1 kommentar:

  1. Optimalt canarihotell på canariposten i dag.. Der er norske båtredere i Sheik ben reddik fy fasan-kostymer og Jan Teigen.. kanskje det kunne vært no?? Hotellet som låg nærmest stranda med fin hage, og smijerngjerdet...
    Har fått Bergensere i naboleiligheta, som vi har spandert FRIELEkaffe på!! Tenk det.
    Kokt torsk er sundt og godt. Og utrydningstrua. Hils.

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...