søndag 13. februar 2011

Onkel Reisende Mac

Jeg synes selv at jeg ofte er eksepsjonelt heldig kledd, og tenker rett som det er "Dæng! NÅ skulle jeg hatt noen å vise meg fram for! Fashionblogging, here I come!"

Men det skjer ikke. Og skulle jeg gjort som resten av blogg-Norge og hatt en tråd med 'dagens innkjøp' og sånt, hadde det blitt veldig mange fler bilder av mat enn det allerede er her. Jeg er eksepsjonelt glad i mat. Min kjærlighet for mat overgår tilogmed min kjærlighet for oppmerksomhet. Så dere får ikke se alt det fine jeg har kjøpt på Topshop, ædda bædda!

Men igår, da følte jeg meg som onkel Reisende Mac. Jeg kjøpte meg ny koffert OG et par sensible heels og er klar for innenlands-flytur.

Siden det er vinter i Norge, kommer nok ikke skoene til å bli brukt, men de er jo alltids fine å gå i inne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...