lørdag 12. februar 2011

No kjæm e!

IIIH!!!

Jeg har omsider fått somla meg til å bestilt flybillett nordover, så på mandag kommer jeg til T-town igjen!
Så da skal jeg leke irriterende pårørende med helsefaglig utdanning, til hele St.Olavs store ergrelse.

Neida. Jeg har ingen planer om å være et hatobjekt for sykepleierne. Eller.. jo.

Uansett, mandag ettermiddag skal jeg ta fly innenlands for første gang, og trodde det var omtrent som tog.. men på nettsiden sto det at jeg måtte ha pass med meg?
Really?? Pass.. -innenlands?
Jeg heter da ikke Maria Amelie heller, da. Jeg er altfor lang og blek og skandinavisk til å bli tatt for å være russer. Tror jeg.

Så, til mine flotte frøkener som forhåpentligvis leser dette; kan jeg få ligge over hos en av dere? Jeg looover å være snill og ikke rote for mye, samt jeg er HELT pottetrent.

Og til noe annet. Se hva Handyman og jeg gjorde igårkveld, da!


Oh yes, it is! Et 3D-puslespill av en GRAVEMASKIN! Misunnli? Hæ? Hæ?

3 kommentarer:

  1. sv: Tusen takk :-)
    Det gjorde de ikke for å si det sånn, måtte gjøre alt selv når det var gjester her, så jeg var trøtt kl 17 :-)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...