onsdag 9. februar 2011

Ny start..

La meg introdusere min fine frøken, verdens søteste skikjører, og Gomann, heldiggrisen som fikk være kjæresten hennes.


hihi... "litt bratt, men det går nok bra"..knis...


Dette er strengt tatt mitt andre blogginnlegg på en dag, men siden klokka har passert 00:00 så sier vi det er onsdag. Jeg har nemlig hatt en oppvåkning!

Dagen idag har ikke gått helt som jeg ville. Jeg har ikke gjort NOENTING idag. Men nå har jeg en plan..
Onsdag er fra nå av min første dag i uka. Mandager er for blå til at ting går som jeg vil. Det var forøvrig en løgn, det er bare jeg som har minst like lite selvdisiplin på mandager som resten av uka. Og siden tirsdager er den dagen i uka når jeg sier "Malin, skjerp deg!", men siden jeg da allerede antakligvis har startet dagen med usunne holdninger, må jeg starte på nytt på onsdag. Og da er det ikke så lenge til lørdag heller. Fiffig!


Så. Nå går jeg og legger meg, og i morgen..da blir alt bra :)

6 kommentarer:

  1. Herlig! Dama på klippet er rå :D

    SvarSlett
  2. Har du kontaktinfo til dama på klippet?

    Hilsen Stein Erik Owesen, norsk landslagstrener i alpint.

    SvarSlett
  3. Oh husk å gi Stein Erik nr. mitt. Jeg har venta på å bli oppdaga i over 10 år!

    SvarSlett
  4. hahahahhaah!!! er det mulig!;D ler hver gang jeg ser den! Det så hu det :)

    -S-

    SvarSlett
  5. det er så hu det* :)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...