lørdag 26. februar 2011

God som gull!

Jeg liker ikke langrenn. Jeg liker ikke å vente på langrenn, se på langrenn, eller gå på langrenn.
Men siden min fine frøken Katrine


er sånn vertinne,  så er det litt morsomt å se likevel. Min fine frøken popper opp på skjermen rett som det er, hun. Det er ikke feil!

Og det er heller aldri feil å se det norske flagget på toppen av pallen! Eller på flesteparten av pallplassene. Så hurra for Norge og de flinke skigåerne, -hopperne og -kjørerne som fedrelandet har avlet fram.

Hvis det ruller opp en dopingskandale i etterkant, da blir jeg skuffet, da.


Og jeg er invitert i dåp. Handyman skal være fadder, og jeg skal spille den viktige rollen som påheng. Jeg lurer på hva jeg skal ha på meg? Og om jeg skal leke superfotograf og ta med meg mitt gigantiske kamera?
Da skal jeg ta bilder som blir så fine og knivskarpe og motivfokuserte som dette bildet her.


Haha, det var bare en unnskyldning for å ta med et bilde av meg selv.

2 kommentarer:

  1. Du er så fin atte. Kanskje litt mer i virkeligheten enn på bilder ;)
    Oi gøy at kjentfolk av kjentfolk er på tvn!

    SvarSlett
  2. Heisann! Liker ikke langrenn vi heller.. Lurer akkurat nå på om det er vi som er normale, eller de som bare må se.... Kjennes ut som om det er vi..
    Fint bilde fra bilturen, syns du godt kan legge ut fine bilder av deg selv jeg. Noe annet er jo litt selvdestruktivt. Klem og ha det fint.

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...