torsdag 28. april 2011

Hello in the luk

Åh, jeg stresser så! Teite NSF kan gå og spise fluesopp!

De vil ikke vedkjenne seg meg som sykepleier, og nå er jeg redd jeg skal få en saftig etterbetalingsbot-ting. OG JEG HAR SAGT IFRA TRE GANGER AT JEG IKKE LENGER ER STUDENT!

OMG sier vi til sånt. OMG!

Forøvrig, så var jeg på et samarbeids-gruppe-planleggingsmøte med de andre sykepleierne på nyre-og hormon idag. Vi var på Peppes og spiste pizza og drakk brus. Og planla og pratet om hvordan vi på "gul" kan bli enda bedre og enda flinkere og enda mer fagutviklet. Og jeg sitter der og hører på alle de flinke folkene jeg jobber med, og tenker at sånn vil jeg også bli.


..og deretter kjøpte jeg meg ny parfyme.

Det hele er en del av planen for å bli vakker, velstående og fremgangsrik. Og velduftende. Yesyes.

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...