lørdag 23. april 2011

Påskemysteriet er løst!

I forrige episode (innlegg) fikk dere se mitt tomme påskeegg.

Tragiske saker det der, altså. Foyle, Veum og Poirot ga ikke lyd fra seg de heller, så da fikk jeg etterforske litt på egen hånd da.

Det begynte i 1988. Det året ble jeg født. Ikke særlig mye påskerelatert skjedde dette året, men i årene etter, har det vært mange fylte påskeegg. Jeg mistenker foreldrene mine for å være den gode påskeeggfeen som fylte egget år etter år etter år.

Men! I år var jeg ikke hjemme. Og påskeeget var tomt!



..kan det tenkes at jeg skulle ha fylt det på egen hånd i år?

3 kommentarer:

  1. Men de hadde da alle verdens muligheter til å fylle egget før de dro?????

    Hmm.. Dette ligner ansvarsvikt...

    *littflau* det er vel flere som har gjort seg skyldig i det denne påsken.... *rødme*

    SvarSlett
  2. De fylte ett, men det spiste lillebror opp..


    ifølge facebook er det alltid kjærestene som skal fylle påskeegget. Men siden jeg heller ikke har fyllt noe egg, så skal jeg ikke bruke noen pekefinger. Nei, jeg tror vi bare later som påska 2011 ikke eksisterte, så satser vi på en påske av en annen verden neste år.

    SvarSlett
  3. Enig! Vi satser på neste.
    Ble litt stusslig her, men vi er i det minste uthvilt! Bittelitt i hvertfall, sånn bortsett fra at jeg er suuuuuperstøl, greier nesten ikke å bøye meg, for ikke snakke om gå.. Luking kan være risikosport...
    Det går nok over, uansett har jeg tenkt å utfordre muskulaturen igjen i morra. Trur eg.Vi har kjøpt skap også, så det er en morsom flatpakkjobb i vente...

    ...og jeg kjøpte masse Dumle på Ikea og er kjempekvalm....Det var i alle fall IKKE lurt.
    klem.

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...