lørdag 2. april 2011

Klart som glass

Jeg kjøpte meg jo så fint kamera i vinter, vet dere, og jeg tar bilder til stadighet. Problemet er at jeg ikke får dem over på datan min, jeg får dem bare inn på Handyman sin maskin! Derfor blir det lite bilder.. Handyman har jo alltid med seg datan sin på skolen!

Uansett.. vi var jo på TopGear forrige uke, det var awesome! Skulle gjerne sett at showet varte litt lenger enn en time og tjue minutter, men det får så være.

Denne uka har jeg egentlig bare sovet og jobba. Først natt, så dag, så ekstra, og nå i natt skal jeg på godt betalt nattarbeid igjen. Jeg vurderer å bake muffins til natta.
Sånne, kanskje?

Ellers.. så er det slik at jeg har brukt mange penger på Edward denne uka. Jammen bra vi har vaktbikkje til å passe på våre dyrebare eiendeler.
 Edward skal nemlig få seg nye lykter! De gamle er fremdeles hele og fine, de, men dette er KLARGLASSLYKTER! Sånne!

Edward blir så fiin! Og nå er det ikke lenge til vi kan bytte til sommerhjul heller! Hjerte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...