tirsdag 26. april 2011

Nytt og bedre liv..igjen?

Kjæresten kom jo hjem på søndag, vet dere. Og alle hjerter gleder seg. Men ingen så mye som katta. Han har nesten ikke tid til å gå ut, fordi han er så glad for at Handyman kom hjem. Jeg føler meg nesten litt nedprioritert.

Og mens Handyman har hatt ferie har jo jeg jobbet, som sagt. Satser på at jeg får tjent opp litt mynt til sommeren. Jeg var nemlig så dum at jeg var innom net-a-porter idag. Det er to karer jeg gjerne skulle ha vært kjent med, og eventuelt hatt råd til å gå kledd i; Valentino og Balmain.
Denne kjolen kosta jo bare i underkant av 62500 kr. Uten frakt og moms og sånt. Takk og pris for billige kopier!

Uansett. Det jeg skulle si, var at mellom all jobbinga mi, rakk jeg å spise masse godteri. Så nå er jeg stor og god og rund. Og med masse motivasjon for å trene litt. I morgen skal jeg kjøpe meg nye pedaler til sykkelen min (såfremt jeg ikke har brukt alle pengene mine på netthandel innen den tid), og ikveld har jeg lekt drittunge og smurt inn ansiktet med sjokolade i håp om at det skal gjøre meg vakker, velstående og fremgangsrik.


                                                        Det skal holde hardt...


2 kommentarer:

  1. gudhjelpesforenlekkerkjole.....gisp!

    SvarSlett
  2. i knoow! Ikke funnet en like fin kopi enda, men jeg lever i håpet :)

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...