onsdag 26. januar 2011

fettmett

Jeg har ingenting å skrive. Så derfor skriver jeg det.

Først, så bitcha de om at jeg ikke blogga ofte nok. Nå blogger jeg ikke langt nok. Det er merkelig nok veldig vanskelig å gjøre alle fornøyde.
Det er ikke så lett å gjøre seg selv fornøyd heller. Idag, for eksempel, skuffet jeg meg selv igjen. For jeg hadde vært på kurs med diabetessykepleiere og ernæringsfysiolog og fysioterapeut, og der bekreftet de mistanken min om at fysisk aktivitet og et  variert og sunt kosthold er sunt (doh) og kan forhindre sykdommer og tidlig død og sånt. Så derfor åpnet jeg en boks med kokosmelk, tømte oppi kyllingen, satte meg i sofaen og spiste det jeg var kar om. Mettet fett er gooodt!
Intensjonen min var vel egentlig å kaste alt usunt og starte med middelhavskosthold, men siden mamman min har fortalt meg at jeg ikke skal kaste mat, så er det vel like greit å spise seg ut av huset før man kjøper inn nytt.  Dessuten greit å spise opp maten før man tar seg en tur til Spanien. For jeg skal dit. Sammen med Handyman, Tingelin og Dyrevernsnemda. Men huset er ikke tomt og vi har ingenting å stjele, så dere slipper å bryte dere inn, no worries! Det eneste som kan være av verdi er speilrefleksen som jeg kjøpte meg til bursdagspresang til meg selv, og det har jeg tenkt å ha med meg! Dessuten så jeg det, i dag, at expert har begynt å slå av prisen på det og kalle det supersalg. Tre dager etter at jeg kjøpte mitt for mange flere sølvpenger enn det de skal ha nå.

Ikke virker shift-knappen på tastaturet heller, hvilket betyr at jeg må bruke lillefingern på høyre hånd for å få blokkbokstaver. Enten det, eller trykke på caps lock- knappen en gang, trykke på bokstaven jeg vil ha som blokkbokstav, og deretter trykke på caps lock igjen. Caps lock virker ikke når jeg skal ha spørsmålstegn og utropstegn. Sjitt.

Og ja, det har kommet meg for øret at jeg ikke har takket for alle julegavene enda. Så, Marit og Johnny; tusen takk for julegaven til meg og Handyman! Midt i blinken! Tusen takk.

Vil dere se en en talentfull kar? Han her er ikke tapt bak et rør, iallfall.

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...