torsdag 13. januar 2011

Leoparder og Leopolder.

Her om dagen fant Handyman en artig liten plansje på il libro del viso (oh yes I did; det er italiensk), og den var jo riktig så morsom. Ha-hah.


Jajamennsann, så artig den her var..

Inntil jeg her om dagen fikk et infall (anfall?) av kjøpelyst, og gikk inn på nettet. Det resulterte blant annet i denne her..
..en oversized, posete jakke med leopardmønster, og jeg følte meg så moderne og fiiiiin! Så jeg sendte mms av meg selv til to av mine fine frøkner, i påvente av masse ros og skryt og komplimenter (Det har jeg forresten fremdeles ikke fått). Siden disse rosende ordene lot vente på seg, poserte jeg selvsagt foran Handyman. Hvorpå han blir helt stille en lang stund, og jeg bare ser at han har lyst til å tilby meg et glass vin.

FINT DET!

Det ble vin på meg. Jeg lagde Coq au vin, så det ble ei flaske både på coq'en og kokken (pun intended). Og jada, Handyman fikk han og.

Ikveld ble det rosa smudi og fruktsalat. Namnam.

Og siden jeg har lesere som bare er innom for å se på katta; her er han, i den nye kattsenga si.
Høhø, skal love deg han spratt fort opp da jeg satte på vannet!
Neida.

joda.

nei.. har jo tross alt blandet meg inn i familien til lederen av dyrevernsnemnda. Må være snill mot kattene da, har jeg hørt.

5 kommentarer:

  1. Sykt fin jeopardjakke, vurderer så kjøpe en lik selv:)

    SvarSlett
  2. Finnes den i herreverson?

    H

    SvarSlett
  3. Dyrisk fin jakke og imponerende meny.
    Tror pusen ønsker seg egen seng? Vi har en gammel vask som kan monteres på stua?? Mulig at dyrevernsnemnda har forsømt seg med julegaver..

    SvarSlett
  4. Får pusen lov te d der da? kor e oppdragelsen? Me like plansje:)

    SvarSlett
  5. Anonyms: too little, too late, jeg tok den siste! Neida.. ligger sikkert flere igjen der.. kjøpa kjøpa!

    Tingelingeling: NEI TAKK! Det katteskinnet har det allerede for godt. Inatt tok det utakknemlige beistet og klorte meg i ansiktet. Jeg har KLOREMERKE på nesa. Katta fortjener å ligge i dusjen. Med vannet på.

    Nissen: Vi har kommet til visse uenigheter når det gjelder oppdragelse, og dessuten gjør katta som han vil uansett, so why bother? Han holder seg stort sett nede fra kjøkkenbenken, da. Heldigvis.

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...