lørdag 1. januar 2011

Return of the Internet

Nå har jeg gått rundt i heimen uten internett i... litt over ett døgn, kanskje nesten to? Det var jammen på tide det kom tilbake! For at ikke karma skal komme og bite meg i rumpa igjen, må jeg lage ett ordentlig blogginnlegg, et blogginnlegg som gjør G-girl i godlage igjen, og begynner å ta telefonen når jeg ringer. Yess.

Først av alt; Godt nytt år, allihop! Takk for det gamle og jeg håper 2011 blir et utelukkende strålende år. For alle. Tilogmed de jeg ikke liker. Nå har jeg blitt snill, nemlig. Så nå liker jeg alle, nesten.

Så. Igår, etter jobb, da alle i hele verden var sammen med andre mennesker, sto jeg utafor leiligheta. Akkurat passe stakkarslig og ensom sto jeg der med kameraet i den ene hånda, og telefonen i den andre, og såg på rakettene.

Naboene hadde brukt maaasse penger på fyrverkeri. Og alkohol. Da jeg dro på jobb idag tidlig, holdt de fremdeles på. Da var klokka halv sju.

Ellers har det vært ei fin jul. Jeg fikk veldig mye fint til jul, så det er tydeligvis noen som liker meg. Kanskje.

Okei. Bildekavalkade?
Først, et spørsmål;
HVA GJØR MALIN OG LEOPOLD INNI EN BERGINGSBIL FRA FALCK?!
Godbilen til Handyman drakk olje som et uvær, og vi måtte ha bergingsbil. På lille julaften. På Alvdal. Og det var 30 minus. Kaldt, lizm.
Men likevel glad og fornøyd. Jeg, iallfall.. Handyman var noget irritert over at bilen hans ikke gikk som den skulle.Fler som hadde trøbbel med bilen sin.Handyman og Bergingsman skrur på bil. I et lagerlokale som var driiiiiitkaldt!
Se så KALD!

...også ble det jul...
Med julemiddag sammen med Ambulansen. Storebror Ambulansesjåfør og Dag sykepleier hadde ingen utrykning akkurat i julemiddagen, så de fikk spist seg mette de og. Iallfall Storebror. Kompanjongen hans har aldri smakt lutefisk, han, og han aktet ikke å gjøre det denne julaftenen heller. Pyse.
Malina prøver hardt.
Gaver.
Pinnekjøttmiddag uten bestemor var litt rart, men vi fikk det til likevel. Bestefar hadde kokt 7 kg. pinnekjøtt til et selskapmed 8 personer. Storebror Ambulansesjåfør og hans ikke-fullt-så-pysete kompanjong Terje kom like etterpå.

Også er det noen som kaster kalkunen inn i oppvaskmaskina..
...vi hivde inni kattepusen.

Også har vi bygd lego.
Og lekt idiot foran kameraet.

Vi har sovet mens katten har passet på.

Og katten har sovet mens vi har passet på.
Jeg har spist vanvittig god mat sammen med mine fine frøkner
Sladra og flira og kost meg

Og tilslutt så dro jeg og Ida nedover igjen, og jula var over.

Så.. nytt år, nye muligheter.

Bring it!

1 kommentar:

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...