tirsdag 4. januar 2011

It's alive!!

Ja. Jeg overlevde. Jeg er ferdig med å kaste opp blod. Lykke :)

Så nå vil jeg lese en blogg eller to mens jeg kommer til hektene og venter på at Handyman skal komme hjem og trøste meg. Men siden jeg ikke har helt sansen for fjortisblogger uten noe substans og "neste blogg"-linken kun vekslet mellom tre forskjellige scrappingblogger, ser dette ut til å gå rimelig dårlig.

Så..

Send meg gjerne linker til forskjellige blogger, da blir jeg såå glad!

Og hvis ikke, må jeg slippe løs hammern..

1 kommentar:

  1. oi oi.. Hva skal jeg forslå da tru.. Hva med revolusjonært roteloft? Eller kanskje
    http://lothiane.wordpress.com/ I dag har hun dagens trygde-outfit.
    Hun har ei fin linkside i tillegg..der er el veras ville vurderinger bl. andre.. Som en begynnelse. Jeg syns det er mange morsomme, men husker ingen når jeg skal..
    I dag har jeg pusha svenskdråper... Ha det fint! Håper du er bra igjen nå. Ille at du skulle bli sjuk altså!

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...